Tuesday, 8 April 2008

Curtain Rods... Tee heee!!!!

My Friend Lorraine sent me this, and well all I can say is you go girly..... This gal is my kinda gal, what say you....



CURTAINRODS......PRICELESS

She spent the first day packing her belongings
into boxes, crates and suitcases.

On the second day, she had the movers come and
collect her things.

On the third day, she sat down for the last time
at their beautiful dining room table by candle-light, put on some soft
background music, and feasted on a pound of shrimp, a jar of caviar,
and a bottle of fine burgundy.

When she had finished, she went into each and
every room and deposited a few half-eaten shrimp shells dipped in
caviar into the hollow of the curtain rods.


She then cleaned up the kitchen and left. When
the husband returned with his new girlfriend, all was bliss for the
first few days.

Then slowly, the house began to smell.

They tried everything; cleaning, mopping and
airing the place out.

Vents were checked for dead rodents and carpets
were steam cleaned.

Air fresheners were hung everywhere.
Exterminators were brought in to set off gas canisters, during which
they had to move out for a few days and in the end they even paid to
replace the expensive wool carpeting.

Nothing worked!!!

People stopped coming over to visit.
Repairmen refused to work in the house.
The maid quit.

Finally, they could not take the stench any
longer and decided to move.

A month later, even though they had cut their
price in half, they could not find a buyer for their stinky house.

Word got out and eventually even the local
realtors refused to return their calls.

Finally, they had to borrow a huge sum of money
from the bank to purchase a new place ...

The ex-wife called the man and asked how things
were going.

He told her the saga of the rotting house. She
listened politely and said that she missed her old home terribly and
would be willing to reduce her divorce settlement in exchange for
getting the house back.

Knowing his ex-wife had no idea how bad the
smell was, he agreed on a price that was about 1/10th of what the
house had been worth, but only if she were to sign the papers that very day.

She agreed and within the hour his lawyers
delivered the paperwork.

A week later the man and his girlfriend stood
smiling as they watched the moving company pack everything to take to
their new home.........

And to spite the ex-wife, they even took the
curtain rods!!!!!

I LOVE A HAPPY ENDING,

DON'T YOU..............

18 comments:

  1. Good to see ya back :-)) this is my kind of woman lol ... love it
    Debbie
    :-))

    ReplyDelete
  2. lol, heee heee my kind of girl too kimmie:-)

    Sue
    xx

    ReplyDelete
  3. Clever gal. Thanks for lightening up my day.

    ReplyDelete
  4. ROFL! Yep, more power to the woman. TFS!

    ReplyDelete
  5. My kinda girl too Kim...lol:)x

    ReplyDelete
  6. Lol you know what Kim? I know someone who actually did that!! She didn't get the house back though!

    ReplyDelete
  7. Ooooh, now there's a thought !! Did make me smile, Thanks

    ReplyDelete
  8. LOL I have read that before it makes me smile each time though! LOL

    ReplyDelete
  9. How funny!!
    Many congratulations on your fab article for the Sugar Nellies, well done.
    Have left a little something on my blog for you ;0)

    ReplyDelete
  10. I love it! ha ha ha ha
    Check out my blog Kim, you have won an award!
    Justine x

    ReplyDelete
  11. Hi Kimmie,nice to hear from you dear:)
    Hope you dont think I took em!!!lol
    Oh dear I would hate tohave to guess where your Ppaers are..If your as Tidy!!!lol as me then I dare to imagine!!!!:)
    But please let me know where you put them if you do find them..I`d love to knowlol
    Hope your having a fab weekend otherwise...hmmm
    bet your scratchin your head over those papers now!!!
    I will send you some if you cant find them okie Kocie)x

    ReplyDelete
  12. He He!!

    Just wanted to say congrats on your 3rd place win in the cardmaker comp Kim...well done you!

    ReplyDelete
  13. Have a great weekend Kimmie:)x

    ReplyDelete

Code line 7 9 is for loading jQuery library. Remove this line if you’ve already loaded it somewhere else in your blog. Hint: If your blog has an image slider, carousel or something with fading effect running, chances are it is powered by jQuery. If this widget doesn’t work, the first thing you want to do is comment out or remove this line. To use your own button, replace the URL in line 3 with the direct link URL to the image. Make sure to keep the quotes. To reposition the button, replace